שלום, התחלתי הליך חדלות פירעון לפני כחצי שנה וכעת אני שוכר עו"ד לייצוג. עקב מצבי הרפואי והכלכלי הקשה חלק גדול מהשכר טרחה משולם בעזרת קרובי משפחה. רציתי לשאול האם את החלק שמשולם על ידי המשפחה אהיה חייב לציין בדו"ח החודשי או שמספיק לציין את החלק הקטן שזה מה שאני משלם מהמשכורת ומהיכולת שלי? שאלה חשובה שניה - האם צריך לחשוף בפני הממונים על התיק או בית המשפט את ההסכם עצמו או מהי עלות שכירת עורך הדין (מדובר בשכר טרחה בתשלומים)? והאם הם יכולים לחייב אותי לחשוף אותו? תודה רבה לעונים
יוסי שלום,
הדו"ח צריך לשקף את ההוצאות *שלך*.
ממילא תדווח על הסכום *שאתה* משלם.
אינך צריך באופן אקטיבי להתנדב לחשוף את הסכם שכה"ט.
כעיקרון, ניתן לחייב אותך לחשוף אותו.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך בעיקרון, כספים שמתקבלים אצל חייב.ת ואשר היותם / מקורם בתקופת הליך החדל"פ / פשיטת רגל, אמורים להיות מועברים לקופת הנשיה. יש לבדוק כל מקרה לגופו. לעניין תשלום 100% ד...
המשך תשובה