שלום וברכה רציתי לשאול בבקשה יש לי תיק איחוד בהוצ"לפ השאלה האם מותר לי לפי החוק לפנות לכל אחד מהנושים שלי כדי להגיע איתם להסדר למשל שיתנו הנחה ויסגרו את התיק. אני פונה לכולם ולא לחלק האם זה מותר לפי החוק או לא? תודה רבה על התשובה
אליהו שלום,
ראה תשובתי אליך מיום 8.12.22
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ראשית לא ברור מה גובה חובותיך הכולל. שנית, האם התחיל הליך חדלות פירעון כנגדך ע"י נושה? האם התקיים דיון? האם ניתן צו פתיחת הליך? אם כן - אתה כבר בהליך חדל"פ ויש למלא אחר...
המשך תשובה