אני הייתי בפש"ר לפני 3 שנים וזה נגמר בהפטר ואני רוצה לדעת אם הבימ"ש יכול להכריח תבנק לתת בשבילי אוברדרפט כי פעם הוא עשה את זה בלפתוח חשבון/לקבל צ'קים ?
אוהד שלום,
התשובה שלילית.
בנק לא מחויב לתת אשראי, אף בלא קשר לעובדה כי היית בפש"ר.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה