שלום קיבלתי הפטר חלוט ואמורה לקבל את הפיקדון של בעלי שהיה עצור. בעלי אינו תושב הארץ ואין לו חשבון בנק האם יכולים לקחת לי את הכסף הזה? תודה
חנה שלום,
להערכתי ככל ומועד הזכאות לקבל הפיקדון הינו מאוחר לצו ההפטר החלוט - הסיכון נמוך.
מכל מקום, גם אם זה יקרה, יש צורך להסביר כי הכספים אינם שייכים לך, ולהשיב את הכספים.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה במקרה של הפסקת הליך חדל"פ הנאמן בדרך כלל יממש את הכספים המעוקלים / נזילים ושניתן לממש אותם כמו כן, יציאה מהליך חדל"פ מצריכה תקופת המתנה טרם פניה מחודשת להליך בהתאם לקביעת...
המשך תשובה