יש לי בקרוב דיון לצו שיקום, אשמח לדעת איך מתנהל הדיון, תודה רבה
רוני שלום,
כל דיון ונסיבותיו, אך באופן כללי - בוחנים את התנהלות היחיד/ה במהלך ההליך, בוחנים את גובה התשלומים, ככל ויש עניינים מהותיים נוספים - דנים בעניינם גם כן, ובדרך כלל קובעים ליחיד/ה תוכנית פירעון.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ממי אתה מבקש לקבל סיוע בשכר דירה? אם זה מבן משפחה וכיו"ב אז לציין את הסיוע (ממי וכמה) בדו"ח הכנסות והוצאות המוגש לממונה בכל מקרה לפני שאתה פונה או מגיש דו"ח בעניין תפ...
המשך תשובה