קיבלתי הפטר כבר לפני כשנה וחצי אך עדיין יש קושי בקבלת מימון (ליסינג) כי לטענתם כנראה BDI ושאר המערכת הבנקאית הארצית לא מעודכנת בפסיקתא . כיצד מבטלים את ההגבלות? למי שולחים את הפסיקתא? מהו זמן ההתיישנות עם/בלי הפסיקתא?
ירון שלום
את צו ההפטר יש להמציא לכלל הנושים.
ככלל, הרישום במאגר נתוני אשראי נשאר למשך 3 שנים.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נופר שלום בשאלתך חסרים פרטים ובכל מקרה יש לבדוק את נוסח ההחלטה / הפטר המדוייק. ככלל,עם קבלת הפטר, התנהלותך הנה רגילה בכפוף לתנאים - אם נקבעו (כדוג` אפשרות ליציאה מהארץ וכו). לעניין קרן ההשתלמות...
המשך תשובה