הי שלום וברכה רציתי לשאול בבקשה אני בפשיטת רגל 4 שנים וקבלתי אישור לשלם את כל החוב בפעם אחת ושילמתי ,הודעתי לממונה מה התהליך עכשיו האם יש לי דיון נוסף לקבלת הפטר? או הממונה מחליט ומעביר לבית משפט ? ותך כמה זמן מקבלים הפטר לאחר התשלום?
שלומי שלום,
אם הבנתי נכון, למעשה שילמת את תוכנית הפירעון שנקבעה לך.
ככל וכך - בקש מהנאמן שלך שיגיש הודעת עדכון לבימ"ש בצירוף בקשה לחתימה על צו הפטר חלוט.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חסר מידע בפנייתך האם הדיספוזיציה הנה בשל חשש להברחת נכסים מהגרוש אלייך? יש לבחון נתונים כמו מועד הגירושין, האם הנכס הועבר ללא תמורה בהסכמת הגרוש ומתי וכו מומלץ לפנות לעו"ד שמייצג א...
המשך תשובה