שלום, בעלי סיים פשיטת רגל לפני שנה וחצי והמנהל המיוחד עדיין לא עשה חלוקת דיבידנד, מה שפוגע בנו מאוד, מעבר לחובות בפשיטה היו ערבים על חוב בבנק, הערבים ממשיכים לשלם והיו אמורים לסיים מזמן אם הייתה חלוקה, יש לציין שמנהל המיוחד לא עונה לנו, לא הודעות, לא טלפונים ולא מיילים. מה ניתן לעשות?
שימרית שלום,
מציע שתפנו לבימ"ש בעניין.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לא ברור מה הנימוק לסירוב הקרן לשחרר לך כספים. ככל וטענת הקרן כי הכספים מעוקלים לטובת קופת הנשיה, עליך להעביר אישור נאמן / ממונה ו/או החלטת בית משפט לפיה העיקול הוסר ותהא זכאי לקבל את הכס...
המשך תשובה