שלום, בעלי סיים פשיטת רגל לפני שנה וחצי והמנהל המיוחד עדיין לא עשה חלוקת דיבידנד, מה שפוגע בנו מאוד, מעבר לחובות בפשיטה היו ערבים על חוב בבנק, הערבים ממשיכים לשלם והיו אמורים לסיים מזמן אם הייתה חלוקה, יש לציין שמנהל המיוחד לא עונה לנו, לא הודעות, לא טלפונים ולא מיילים. מה ניתן לעשות?
שימרית שלום,
מציע שתפנו לבימ"ש בעניין.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עליך לפנות לפורום בנקאות. ככלל, ככל והרישום מקורו בהליך חדל"פ, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. בברכה, ...
המשך תשובה