אדם שהיה בהליך פשיטת רגל ונפטר תוך כדי ההליך. הוא נשאר עם חובות לבנקים ולנושים אחרים ולא היו לו שום נכסים אחרים ולא ירושות. כרגע מתברר שיש לו סכום כסף מכובד מביטוחי חיים שעשה ומארגון של נכי צה"ל הסכום אמור להיות מופקד בחשבון של ביתו היורשת היחידה. האם הבנק/ הנושים יכולים לעקל מהחשבון של היורשת סכום כסף זה?
רנית שלום,
מדובר בסכומים שלא שייכים לפושט הרגל, וממילא אין לנושיו זכות בהם.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ראשית לא ברור מה גובה חובותיך הכולל. שנית, האם התחיל הליך חדלות פירעון כנגדך ע"י נושה? האם התקיים דיון? האם ניתן צו פתיחת הליך? אם כן - אתה כבר בהליך חדל"פ ויש למלא אחר...
המשך תשובה