שלום .במסגרת סיום הליך פשיטת רגל סוכם כי תמומש קופת פנסיה .בעל קופת פנסיה נפטר.מה התהליך
דני שלום,
צריך לראות מה בדיוק היה הסיכום ואיך הוא עוגן.
ככל וניתנה החלטה שיפוטית בעניין, הנאמן יכול לבקש פסיקתא ולפעול על פיה למימוש הקופה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה