שלום רב, ביצעתי החזרי מס לשנים מסויימות ואני אמור לקבל את הכסף בקרוב,המתנתי 3 חודשים. שאלה 1: האם בגלל שאני בחדלות פירעון לא יפקידו לי בחשבון ? 2. אם אקבל לחשבון,האם חוזה עליי לדווח לממונה או נאמן?אני לא מתכוון בדוח החודשי. תודה רבה
גבי שלום,
פעמים רבות מס הכנסה מעביר ישירות לחשבון הנושים. מציע לך לבדוק ולעקוב אם זה שם.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב פנייתך אינה ברורה ראשית לא ברור מה גובה חובותיך הכולל. שנית, האם התחיל הליך חדלות פירעון כנגדך ע"י נושה? האם התקיים דיון? האם ניתן צו פתיחת הליך? אם כן - אתה כבר בהליך חדל"פ ויש למלא אחר...
המשך תשובה