נמצא כמה חודשים אחרי דיון בצו שיקום הגשתי בקשה לשלם את יתרת התשלום בתשלום אחד שמגיע מצד ג ,איזה תגובה חשובה יותר להצעה להקדמה ? נאמן ממונה או נושים ? במידה והנושים מעוניינים והנאמן והממונה לא מגיבים או לא בעד ,למי בית המשפט נותן יותר משקל בהחלטה?
מארק שלום,
לכל אחד מהגורמים הרלוונטיים יש משקל משמעותי, ולכל טענה שתיטען יש משקל משלה.
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב עליך לפנות לסיוע המשפטי ולבקש החלפת ייצוג ולנמק את הסיבות לכך אתה יכול גם לשכור שירותי עו"ד פרטי לבחירתך, אולם זה כמובן יהיה כרוך בעלויות בברכה רגב אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה