שלום, אחרי דיון נקבע לי סכום גבוה יותר לתשלום חודשי בהליך שלא התעדכן באתר התשלומים של משרד המשפטים כבר כמה חודשים. אני ממשיכה לשלם את הסכום שמופיע, שהוא הסכום הקודם מלפני הדיון. האם עלי לשנות את הסכום באתר או להמשיך לחכות שהסכום יתעדכן? תודה.
שלום ליאן, עליך לעדכן לסכום החדש שהשתנה בהתאם להחלטה שקיבלת, בכדי שלא יווצר פער בסכומים ותצטרכי להשלים לאחר מכן. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב בפנייתך חסרים פרטים לרבות שווי הדירה, גובה החובות וגובה הלוואת המשכנתא נכון להיום. ככלל, מומלץ להגיע להסכמות עם הנאמן לעניין ,פדיון" הדירה ותשלום לקופת הממונה לסיום ההליך. בברכה, רגב...
המשך תשובה