האם אפשר להרשם למחיר למשתכן בזמן ההליך? אנחנו כבר בצו שיקום נשאר לנו עוד 4שנים בערך
שלום רב, כל נכס שלכם (שאינו מוגן) שייך לקופת הנושים, כך שאינני רואה טעם בדבר. מעבר לזה תעלה שאלה של מקור ההון העצמי. בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה, חסר מידע ואף אינה מתאימה למענה כללי (מומלץ לפנות לייעוץ פרטני - פנה לעו"ד שמייצג אותך בהליך ככל והנך מיוצג). האם הקצבה מביטוח פרטי או ביטוח לאומי? האם הקצבה תחליף לשכר...
המשך תשובה