שלום, אני נמצא בתהליך חדלות פירעון בשלב השיקום כלכלית(אחרי משפט)… עוד לא מימשו נכסים אמור בסוף תהליך, קיים אצלי קרן השתלמות נזיל משנה שעברה וברור לי שהכספים מקרן אלך לממונה השאלה האם יקחו לי גם את הכסף מקרן השתלמות שממשיך לצבור לי כרגע. הבנתי שהכסף זה לא נזיל עד לחלון הבא בעוד 5-6 שנים?
שלום יוסי , כל הכספים שאינם מוגנים עוברים לקופה גם מה שנצבר תוך כדי ההליך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כספים המתקבלים בידי חייב לאחר סיום הליך פשיטת רגל וקבלת הפטר חלוט, ואשר אין מקורם בתקופת הליך פשיטת הרגל או טרם לכן, יהיו שייכים ככלל לחייב וזאת בכפוף לכך שהחייב גילה לנאמן את מלוא הזכויות...
המשך תשובה