שלום רב השאלה,היא הייתי בחדלות פירעון היתה הלוואה של 200 אלף וחתום שני ערבים לפני קבלת ההפטר פתאום יצא תיק הוצא לפועל בשם שני הערבים ועמיד הבנק מסגרת שלל מימוס,45 אלף בחשבון שלי למרות היו מפקידים הערבים כל חודש תשלום ההלואה כמובן שזה היה הסכם הבנק ופשוט הללוואה רק גודלת ושקיבלתי ההפטר מופיע בחשבון מסגרת,אשראי,של מינוס 45 אלף השאלה זה חוקי או צריך לתבוע הבנק או מה לעשות ? אשמח למענה
שלום , אין לי את מלוא הנתונים בכדי שאוכל לענות באופן מקצועי לשאלתך . אך ממליצה להתייעץ עם עו"ד בתחום ןלפנות בבהילות לבנק . בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב ככל והרישום מקורו בהליך חדל"פ, במשך 3 שנים לאחר ההפטר קיים "רישום שלילי" , וכן עוד 4 שנים הוא מופיע בספרי הבנקים ונותני האשראי כרישום הסטורי. תשומת לב, כי בקשה לאשראי שנדחית עשויה, במקרי...
המשך תשובה