איך אפשר להתלוננן על שירות לקוי וחסר אחריות שאני מקבל מהסיוע המשפטי ומהעו"ד שהם נתנו לי?

שלום רב
עליך לפנות לסיוע המשפטי ולבקש החלפת ייצוג ולנמק את הסיבות לכך
אתה יכול גם לשכור שירותי עו"ד פרטי לבחירתך, אולם זה כמובן יהיה כרוך בעלויות
בברכה
רגב אלקיים, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב שאלתך מורכבת ומצריכה עיון מדוקדק במסמכים ובחיובי הבעל ומקורם. ככלל, ככל והחובות נוצרו בתקופת הנישואין, במקרים מסוימים הגרוש יכול לטעון כי רעייתו / גרושתו תישא במחצית חובותיו כמו שהיא זכא...
המשך תשובה