רציתי לעזור לחבר ונתתי לו לרשום אותה על שמי והוא היה אמור לעזור לי בחובות שנפלו אליי במקום זה אני טיפש נפלו אליי יותר חובות איך אני פושט רגל ... כרגע אין עובדים בחברה אז אין פגיעה רק ספקים וחובות שאני לא רוצה שיפלו אליי הוא לא שילם לי שקל מעולם ועבד אליי שאני יפתח חברה הוא ועורך דינו
בעל מניות יכול לבקש מבית המשפט לתת צו לפירוק חברה שבבעלותו. את החברה יפרק עו"ד שימונה בידי בית המשפט והוא יבדוק את התנהלות החברה.
לפני שאתה נוקט בכזה צעד כדאי להתייעץ ולפרוש בפני עו"ד את התמונה המלאה כדי שייעץ לך האם פירוק החברה ישרת אותך או להיפך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כספים המתקבלים בידי חייב לאחר סיום הליך פשיטת רגל וקבלת הפטר חלוט, ואשר אין מקורם בתקופת הליך פשיטת הרגל או טרם לכן, יהיו שייכים ככלל לחייב וזאת בכפוף לכך שהחייב גילה לנאמן את מלוא הזכויות...
המשך תשובה