בעבר פיתי עצמאית לבית המשפט להפטר אך הנושה העיראי תמיד מתנגד והוא דורש כ40% מהחוב. איך אני יוצא מזה ומקבל הפטר??
שלום שוקה
שיקול הדעת העיקרי בבקשת הפטר שמור לבית המשפט. הוא בודק אם חובותיך נוצרו בתום לב ואת התנהגותך בהליך הפש"ר.
כמו כן בודק בית המשפט, בעזרת הכנ"ר והנאמן (אם יש נאמן בתיק) את הצורך להתנות את ההפטר בתשלום נוסף יתר על זה שיש כבר בקופה.
עליך לשכנע את בית המשפט כי עקב נסיבות התיק עליו ליתן לך הפטר ללא תנאים. למותר לציין כי בנסיבות כאלו מומלץ להתסייע בעורך הדין המצוי בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב כללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות לביטוח לאומי די דומים לכללי ההפטר והסייגים במקרה של חוב מזונות רגיל מבחינת הליך חדל"פ. קרי אין הפטר אוטמטי לחוב מזונות בין לביטוח לאומי ובין מזונו...
המשך תשובה