נקבע כי עלי לשלם לכנ"ר 500 ש"ח בחודש. אינני עומדת בתשלום כיוון שהכנסתי קטנה ויש לי כבר פיגור של 5 חודשים. איך ולמי מגישים בקשה להקטנת התשלום?
שלום גילה.
בקשה להקטנת התשלום החודשי יש להגיש לבית המשפט ולהעביר העתק ממנה לכונס הרשמי. יש לצרף לבקשה תצהיר מאומת בפני עו"ד ולפרט את ההכנסות וההוצאות כדי לשכנע את בית המשפט אודות יכולת התשלום המופחתת.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רגב אלקיים
055-4547053
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב השאלה אינה ברורה, חסר מידע ואף אינה מתאימה למענה כללי (מומלץ לפנות לייעוץ פרטני - פנה לעו"ד שמייצג אותך בהליך ככל והנך מיוצג). האם הקצבה מביטוח פרטי או ביטוח לאומי? האם הקצבה תחליף לשכר...
המשך תשובה