שלום. יש לי דוד ערירי שחי בארצות הברית בשנות חייו האחרונות, שם נפטר החודש ממחלה. אני היורש על פי דין שלו, רציתי לברר כיצד אני מאתר את הנכסים שהיו חו בארצות הברית ומהי הפרוצדורה להעבירם לידיי?
אני מציע לך לאתר מומחה לתחום בארה"ב שיעבוד מול עו"ד ישראלי, הן בקשר עם איתור הנכסים והן בקשר עם צו ירושה שיהיה צורך להוציא בארה"ב.
במידה ותהיה מעוניין אשמח לסייע באיתור הגורמים המתאימים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מהשאלה אני מניח שהמוטב שנקבע נפטר לפני בעלת הפוליסה , אחרת יורשיו הם הזכאים. יש להגיש בקשה לצו ירושה אבל בשאלה אין את כל הפרטים, אשמח להסביר יותר באופן פרטני בטלפון או בפגישה....
המשך תשובה