שלום. יש לי דוד ערירי שחי בארצות הברית בשנות חייו האחרונות, שם נפטר החודש ממחלה. אני היורש על פי דין שלו, רציתי לברר כיצד אני מאתר את הנכסים שהיו חו בארצות הברית ומהי הפרוצדורה להעבירם לידיי?
אני מציע לך לאתר מומחה לתחום בארה"ב שיעבוד מול עו"ד ישראלי, הן בקשר עם איתור הנכסים והן בקשר עם צו ירושה שיהיה צורך להוציא בארה"ב.
במידה ותהיה מעוניין אשמח לסייע באיתור הגורמים המתאימים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום העובדה שאתה עולה חדש אנה רלוונטית, האפוטרופוס הכללי מחוייב להשיב הנכס ליורשי האדם שאת נכסיו הוא מנהל על פי צוונ ירושה תקפים....
המשך תשובה