מישהו נפטר שרכש בחייו מניות בחברות שהיו לפני קום המדינה ,וכרגע יורשיו מבקשים פידיון המניות ,במקור הם תושבי חיפה וכיום לאחר קום המדינה הפכו להיות תושבי שטחים .האם יש סיכוי ?
יש סיכוי אבל יהיה צורך בהצגת צו ירושה של בית משפט מוסמך בישראל על כל המשתמע מכך, ספק אם יהיה כלכלי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם ידוע לכם על קופה מסויימת יש לפנות אליה ולראות מה דאישתה אחרת יש לחפש אפם היו לו קופות באתר הר הכסף למשל. יש לבחון אם בקופה נקבעו מוטבים אם לא נקבעו יש לבקש צו ירושה. ...
המשך תשובה