לפני 15 שנה אני ומשפחתי עזבנו את ישראל לארה"ב. אני בת יחידה ומתברר שהיורשת היחידה של רכוש שנמצא בישראל (קרקע) המוחזקת בידי האפוטרופוס הכללי, שכנראה היה שייך למישהו ממשפחתי לפני מלחמת העולם השנייה. שאלתי היא האם ניתן ואיך אפשר לפעול מול הרשויות בארץ בהתחשב בעובדה שכבר איננו תושבי הארץ?
הי אין בעיה להשיב רכוש למי שמתגורר בחו"ל, רוב לקוחותי הם כאלה, יש אפשרות לחתום על מסמכים בחול ולהגישם בארץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אורנה ותודה על הפנייה מדובר בדין רומני פנימי שאיני בקיא בו במידה מספקת. בדרך כלל ירושה אינה מתיישנת ואשמח לסייע ולחבר אותך עם עו"ד מקומי במידת הצורך. בברכה, ...
המשך תשובה