שלום, לסבי היה נכס משפחתי בשועפאט במלחמת השחרור שנכבש על ידי הירדנים. לאחר שחזר לידי ישראל רצה לפעול להשיבו אך לא היה לו שיתוף פעולה ממשפחתו ולכן נטש את הרעיון. כעת אני מתעניינת, מהיכן ניתן להתחיל לבדוק את הנושא? תודה
הכל תלוי במסמכים שיש בידכם בקשר לעניין, משם מתחילים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב ניתן לאתר את הרכוש בכל מדינה באופן שונה ויהיה צורך בחקירה מקיפה ולא זולה. על אחת כמה וכמה כשסיכויי ההשבה דלים מאד אם בכל זאת זה מעניין, תקבעי פגישה ליעוץ ראשוני ללא תשלום...
המשך תשובה