שלום רב, סבי עלה לארץ מהעיר ברנו צ'כיה קצת לפני השואה ומשפחתו נספתה בשואה, אפילו ראיתי את שם אחותו ואמו ברשימת הנספים במוזאון היהודי בפראג השבוע. האם יש דרך לאיתור ותביעת רכוש המשפחה שנספתה היום? תודה
מציע לפנות לעו"ד מקומי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כל אחד יכול לפנות בכל עת, בדרך כלל מחויבים להודיע לכל הזכאים אבל דואר גם הולך לאיבוד לפעמים... על מנת לדעת יש לפנות למקום בו רשום הרכוש ולברר וכן להודיע כי אתה זכאי ולבקש שיודיעו לך בכל נסיון רישום ע...
המשך תשובה