סבתי הייתה בעלת דירה בפולין שנרכשה לפני מלחמת העולם השנייה, ולאחר המלחמה המשפחה עלתה לישראל. לאחרונה מצאנו מסמכים המעידים על הבעלות המקורית והירושה. אין לנו אזרחות פולנית, וחלק מהיורשים כבר נפטרו, אך יש נסח היסטורי ושטר רכישה. האם ניתן לפתוח בהליך להשבת הנכס או לקבלת פיצוי, ומהם סיכויי ההצלחה?
שלום רב, בעקרון יש מקרים שעדיין ניתן להשיב נכסים אך הם מיעוט, ברוב המקרים כבר לא ניתן.
תוכלו לשלוח אלי את החומר שבידכם ואעשה בדיקת התכנות מול אנשי קשר בפולין. ללא עלות כמובן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אין אפשרות לענות במסגרת הפורום, מדובר בהרבה נסיבות שצריך לבדוק כדי ליתן תשובה ובכל מקרה יהיה צורך בעו"ד מקומי. מוזמן להגיע ליעוץ פרטני ...
המשך תשובה