למשפחתי היה נכס בוורשה שהוחרם. האם בעקבות החקיקה הפולנית החדשה עדיין ניתן לתבוע פיצוי כספי מהמדינה, או שהאפשרות נחסמה ? בנוסף, האם לצורך הגשת תביעה חובה להחזיק באזרחות פולנית, או שניתן לבצע את התהליך כזרים?
שלום רב, המצב בפולין מורכב ותלוי בגורמים שונים, ניתן לערוך בדיקה ספציפית לגבי כל נכס. לא חייב אזרחות פולנית. מוזמן לשלוח פרטי הנכס לצורך בדיקה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ממליץ לרכז פרטים שידועים לכם על הרכוש וליצור קשר עם עו"ד מקומי לבדיקת התכנות. למיטב ידיעתי תביעות מסוג זה התיישנו אבל רצוי לבדוק....
המשך תשובה