למשפחתי היה נכס בוורשה שהוחרם. האם בעקבות החקיקה הפולנית החדשה עדיין ניתן לתבוע פיצוי כספי מהמדינה, או שהאפשרות נחסמה ? בנוסף, האם לצורך הגשת תביעה חובה להחזיק באזרחות פולנית, או שניתן לבצע את התהליך כזרים?
שלום רב, המצב בפולין מורכב ותלוי בגורמים שונים, ניתן לערוך בדיקה ספציפית לגבי כל נכס. לא חייב אזרחות פולנית. מוזמן לשלוח פרטי הנכס לצורך בדיקה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יואל לוי ושות`
055-4532749
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חשוב לדעת מה ההוראות המדויקות שניתנו לגבי מוטבים ולפעול לפיהן. במידה ומוטב מסוים הלך לעולמו לפני המוריש, זכותו פוקעת ואמור להיות מוטב חליף, אם אין זה עובר ליורשים לפי דין של המוריש. מוטב שהלך לעולמו...
המשך תשובה