שלום רב, ברצוני לשלוח מסמכים ממוחשבים כעוסק עצמאי ועל כן רכשתי חתימה אלקטרונית, ושלחתי בדואר רשום מכתב לפקיד שומה על כוונתי לעשות כך. האם עליי לחכות לתשובה מפקיד השומה או לחכות שהמכתב יגיע לפני שאתחיל להוציא מסמכים ממוחשבים? תודה
אם רכשת חתימה אלקטרונית מגורם שמאושר על ידי מס הכנסה ( תברר עם בית התוכנה )- אז לדעתי אתה יכול להוציא מסמכים ממוחשבים.
תשמור את האסמכתא לפיה הודעת לפקיד השומה.
מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אביסרור-שמעוני חיה
053-9368604
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, ברגע שההכנסה החודשית הכוללת מכל הדירות שאתה משכיר עולה על 5400 שח אתה מחויב לשלם מס על כל ההכנסות באחת מהחלופות הבאות או 10% מס על כל ההכנסה או במסלול מס שולי בו יתאפשר לך לנכות הוצאות כנגד ...
המשך תשובה