שלום, בחלק ג' סעיף 2.ב יש לפרט על תשלומים כגון דמי לידה ושמירת הריון. במקרה והתקבלו דמי לידה ושמירת הריון על תקופה החורגת לשנת המס הבאה, כיצד יש לדווח על סכום זה? כיצד ניתן לדעת האם טופס 106 כולל את סכומים אלו של דמי לידה ושמירת ההיריון? כמו כן, האם יש לכתוב בסעיף זה דמי מילואים ששולמו ישירות למעסיק? תודה רבה
שלום רב,
דמי מילואים ששולמו ישירות למעסיק אין לכלול בנתוני הדוח המוגש.
סכום כל התלושים החודשיים אמור להיות הסכום הכולל בטופס 106, יש לבדוק את סיכום הסכומים וככל שיש פער לבדוק האם המעסיק כלל גם את החלק של דמי הלידה
מנהל/ת הפורום:
עו"ד ורו"ח אביסרור-שמעוני חיה
053-9368604
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, חבות במע"מ חלה על מוכר החנות. ככל שהוא עוסק הוא יוציא חשבונית מס לקונים ובמידה והוא לא עוסק הוא ידווח על העסקה כעסקת אקראי בעלת אופי מסחרי...
המשך תשובה