שלום אנחנו בהליכי גרושין והמכונית על שם בעלי האם המכונית שייכת גם לי? והמשך השאלה ..הייתה תאונת דרכים והמכונית שהייתה בזמן הנישואין נהרסה לחלטוין ובעלי שכבר שכר מקום אחר קנה מכונית חדשה בהוספה של כסף . האם המכונית שייכת גם לי למרות שהיא על שמו בלבד?
טלי שלום,
ככל והרכב נרכש במהלך נישואיכם הרי שהוא חלק מהרכוש המשותף ומחצית מערכו אמור להיות משולם לך במסגרת איזון המשאבים.
בברכה,
תמר בן אלי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מלכי שלום רב, אם העזבון לא מחולקל לפי צוואה/צו ירושה, אז ניתן לתבוע את הצד השני על הכספים שלקח ביתר. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה