לצערי, הינני נמצאת בהליכי גירושין. החוק אומר שכל מה שצברו בני הזוג במהלך נישואיהם מתחלק שווה בשווה. מה הדין לגבי פיצויים בגין נזקי גוף שאני אמורה לקבל כתוצאה מתאונת דרכים שעברתי לפני שנה וחצי? האם בעלי יהיה זכאי לחצי מהסכום?
סעיף 5. (א) (2) לחוק יחסי ממון - מחריג - ממסגרת איזון המשאבים:
" גימלה המשתלמת לאחד מבני הזוג על-ידי המוסד לביטוח לאומי, או גימלה או פיצוי שנפסקו או המגיעים על פי חיקוק לאחד מבני-הזוג בשל נזק גוף, או מוות"
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב שלום רב בגדול, בית המשפט מחלק את הרכוש חצי וחצי. יש מקרים, כמו שציינת בדבר השתכרות בעתיד, שבית המשפט יכול לחלק לא חצי חצי, אלא לצד אחד יותר. את זה צריך להעלות לבית המשפט ולשכנע, אחרת כמו שציינ...
המשך תשובה