הייתי נשואה כ-23 שנים לשכיר ,התגרשנו לפני כשנתיים ובעלי לשעבר פוטר מעבודתו. בהסכם הגירושין נקבע שמגיעים לי מחצית מהפיצויים שיגיעו לו .שאלתי לכב' האם הסכום המגיע לי הינו מהפיצויים ברוטו או נטו במקרה של תשלום מס הכנסה ? תודה על תשובתך בהקדם האפשרי .
מה שיגיע לך מפיצויי הפיטורין הוא הסכום בניכוי המיסוי, כלומר הסכום נטו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מור שלום, יש לך אפשרות לרכוש את חלקו של הצד השני בדירה. צריך למנות שמאי. במידה והוא ירצה לרכוש את חלקך, יש לבצע התמחרות על הנכס. יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה