שלום, אני ובעלי נשואים כ 14 שנים +3 ילדים. אציין כי אנו גרים בבית הוריו ביחד עם אבא שלו ולפני שנים אבא שלו העביר את הדירה על שמו של בעלי. האם מגיע לי חצי מהדירה לפי החוק במקרה של גירושין?
השאלה מורכבת. יש להתייעץ עם עו״ד.
ככל והדירה הועברה במתנה זה יהיה בעייתי ליתור שיתוף. יש לבחון השרעות בדירה וכוונת שיתוף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מירה שלום לא כל כך הבנתי את השאלה. באם בוצע איזון משאבים, אז יש צו לקופת הפנסיה של הצד השני להפריש ממנה לזכותך, בהתאם לחוות דעת /החלטה שיפוטית. יוני שמיל, עו"ד....
המשך תשובה