חתני גרוש בעבר ונשוי לבת שלי כעוד מספר חודשים גרושתו צריכה לעזוב את הדירה על מנת למכור אותה ולחלק את רמי המכירה בינהם ,על פי הסכם בין הצדדים .שאלה ?מה ניתך ן לעשות במקרה של סירוב האישה לעזוב את הבית מתוקף הסכם ,הילדים מעל גיל 18 תודה

אלה שלום,
מה שצריך לעשות במקרה הזה, זה להגיש תביעה לאכיפת הסכם, עם סנקציות והוצאות.
יוני שמיל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב שלום רב בגדול, בית המשפט מחלק את הרכוש חצי וחצי. יש מקרים, כמו שציינת בדבר השתכרות בעתיד, שבית המשפט יכול לחלק לא חצי חצי, אלא לצד אחד יותר. את זה צריך להעלות לבית המשפט ולשכנע, אחרת כמו שציינ...
המשך תשובה