שלום. אני ובעלי נמצאים בהליכי גירושים. אחת הדרישות שלו היא שאשיב לו את כל התכשיטים שקנה לי במהלך שנות הנישואים שלנו. מדובר בתכשיטים יקרים מאוד. האם אני יכולה לטעון כי מדובר במתנות? הוא אומר שטענה לערך סנטימנטלי מצדי בטלה בשישים, כי אני זו שיזמתי את הגירושים. מה עושים?
צילי שלום רב,
על פי החוק, מתנות שקיבלו בני הזוג במהלך הנישואין או רכוש אשר נצבר על ידם באופן עצמאי לפני תחילת השיתוף (היינו לפני הנישואין) לא מתחלק בין שניהם.
אני ממליצה לך להסתייע בייעוץ פרטני אצל עו"ד מומחה בתחום.
בברכה,
תמר בן אלי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יוני שמיל
055-4532834
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דינה שלום, בגדול, אין חלוקה בירושה. בקטן, אם יש שיתוף בדירה, גרים בדירה ומשפצים אותה, או משלמים הוצאות או שהשכירות מהדירה נכנסת לחשבון המשותף שנים רבות אז ניתן לראות בדירה כמשותפת יוני שמיל, עו"ד...
המשך תשובה