שלום רב, כאשר ילדתי קיבלתי מינון גבוה לזירוז שגרם לקרע ברחם ולנזק בלתי הפיך. אני רוצה להתחיל בהליך תביעה מה עליי לעשות? תודה
יהודית שלום רב., יש הכרח לאסוף כלל התיעוד הרפואי ובפרט ממהלך הלידה ולבחון אותו עם מומחה רפואי בתחום המיילדות והגניקולוגיה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שימוש בוואקום יכול להוביל למסקנה שמדובר ברשלנות רפואית שעה שנגרם נזק, אולם יש לבדוק זאת באמצעות התיעוד הרפואי על הדרך בה ננקטה הפעולה ובפניה מסודרת למומחה רפואי מתאים, על מנת לקבל הערכה ראשו...
המשך תשובה