לפני מספר שנים עברתי בלידת בתי הקטנה תסחיף מי שפיר בלידה קיסרית... מה הפיצויים שאוכל לקבל אם אתבע את בית החולים על הרשלנות הרפואית?
תסחיף מי שפיר הוא אירוע נדיר יחסית ולא צפוי. על מנת לקבל פיצוי ראשית יש להראות שאכן ניתן וצריך היה לזהות את האפשרות לקיומו של תסחיף ולמנוע או להקטין את הסבירות להתרחשותו ככל האפשר. לעניין גובה הפיצוי, לא מדובר בסכום קבוע. גובה הפיצוי תלוי בנזקים שנגרמו לך בפועל.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה