שלום אני הייתי גרה בירושלים ושם התגרשתי היום אני גרה בעיר אחרת והגרוש שלי לא מכבד את הסכם הגירושין שנחתם בבית משפט לענייני משפחה בירושלים. הבנתי גם כאן בתשובה קודמת שאני יכולה לתבוע שוב שאלתי היא: האם אני יכולה להעביר את התיק קרוב לישוב שבו אני גרה? והאם אני חייבת להיעזר בעורך דין? תודה יפעת
בקצרה נהוג הוא כי בית המשפט לענייני משפחה שהחל לטפל בתיק ימשיך לעשות כן.
הכלל הוא משפחה אחת שופט אחד. מהאמור קשה יהיה לך להעביר את התיק לבית משפט לענייני משפחה באזור מגוריך, אולם את יכולה להגיש בקשה כזאת לבית המשפט לענייני משפחה הדן בתיק.
לגבי ייצוג ע"י עו"ד הרי ששאלתך הינה כללית. בד"כ והכלל הוא כי אל לבעל דין לייצג את עצמו. אינך מפרטת מהו הידע המשפטי שלך, אולם משאלותיך ברור לי כי אינך משפטנית ובענייני משפחה יש לדעת כללים ספציפיים (זאת לא בית המשפט לתביעות קטנות) מכאן את אמורה לעשות את שיקוליך.
בברכה
עו"ד ליאור לב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אביב, במקרה כזה חייבים לפעול בדחיפות כדי שלא יווצר ניכור הורי שלא ניתן יהיה לתקן. ניתו להגיש בקשה לפי נוהל הנשיאה. מוזמן ליצור איתי בדחיפות קשר טלפוני כדי לקבוע פגישה...
המשך תשובה