הייתי נשוי עד שנת 2004 וצברנו חובות לביטוח הלאומי. בעקבות קביעת הנכות הגעתי להסדר תשלומים שבו הורידו לי את ההקנסות והריביות. לפי החלטת בית המשפט לענייני משפחה שבו הכריחה השופטת לתת לי גט. היא גם קבעה כי כל החובות יחולקו שווה בשווה. וכך גם הרכוש. לפי חוקי הביטוח הלאומי אישה נשואה לא משלמת חובות של הבעל. ואני רוצה לטעון כנגד הגרושה כי עליה לשלם 50% מהחובות לפי החלטת בית המשפט לענייני משפחה. וזה בלי קשר לביטוח הלאומי כי הרי הדרישה היא ממני. השאלה השניה, באיזה בית משפט צריך להגיש את התביעה.
די פשוט באותו בית משפט שנתן את ההחלטות קרי בית המשפט לענייני משפחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אקי, בעיקרון אם גרושתך מפרה החלטה אתה יכול להתקשר למשטרה ולדווח ןהם אמןרים לסייע לך. לא הבנתי בני כמה הילדים. ככל והמשטרה לא מסייעת בהחלט אפשר להיעזר בהית המשפט. מוזמן לפנות אלי טלפונית...
המשך תשובה