התיעצות עקב החלטת שופטת בית משפט לענייני משפחה. השופטת החליטה למנות מנהל עיזבון שגם יחליט בסוגיה האם כספי המשכנתא ישולמו מחשבון הבנק או ממכירת הדירה שנתנה לי ע"י אבי ז"ל. הנתונים, 1. בבקשה להתנגדות למינוי שלי לא העלתה עו"ד אודליה חן את עניין פרעון התשלום. 2. כל שטענה היא כי אני רוקנתי את החשבון של אבי בבנק. 3. השופטת בדיון הקודם טענה כי אין צורך למינוי מנהל עזבון בבנק בגלל החובות הרבים שיש לשלם. (והרי החוב הגדול ביותר הוא החזרת המשכנתא) . 4. אודליה חן כתבה בבקשה כי אבי ז"ל בטרם מותו כתב צוואה וזה שקר מוחלט ובא לשנות זמנים כדי להראות כי המשכנתא נלקחה לפני כתיבת הצוואה ובכך להראות כי אבי לא עשה קישור לפרעון המשכנתא בעת שכתב את הצוואה. 5. הוברר לבית המשפט כי הטיעון היחידי של אודליה חן להתנגדות וזה ריקון החשבון התגלה כשיקרי. 6. בצוואה נכתב כי קודם החלוקה ישולמו כל החובות וזה היה כשנתיים לפני לקיחת המשכנתא. 7. מאחר ואבי נתן לי את הדירה. הרי הוא לא היה גורם למצב שיותר ממחצית הבית ישלם את המשכנתא ובכך אני עלול לחזור לחיות כהומלס. 8. גם אני כאחד שגר עם אבי במשך 6 שנים לא הייתי גורם לאובדן הבית ואפילו עם זה לטובת ילדי. 9. בית המשפט אסור לו לפעול בניגוד לרצון אבי ז"ל. על נקודות אלו אני מבקש להגיש ערעור כדי שבית המשפט הוא זה שיחליט האם פרעון המשכנתא תעשה מחשבון הבנק או ממכירת הבית ולא להשאיר זאת לידי מנהל העזבון.
תראה אני אכתוב לך בפרטי אבל לא ציינת מי השופטת המדוברת וזה קצת חבל.
בכללי הנושא מורכב, אולם ויש לומר זאת שמינוי מנהל עיזבון פרושו מתן שכ"ט לעו"ד שממונה ע"י בית המשפט עקב פעולות שעשה, כאשר לא פעם הדבר מיותר.
על מנת להתייחס בצורה רצינית הרי שעליי לראות את התיק, הבקשות , התצהירים ועוד.
עקב ניסיוני הרי חשוב לי לדעת באיזה מחוז ידון הערעור על מנת להעריך את סיכוייך אשר לא גבוהים יתר על המידה.
בכבוד רב, עו"ד ליאור לב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דן, ראשית, לא ניתן לפתוח תביעות לפני פתיחת הליך ישוב סכסוך. אתה יכול לפתוח את ישוב הסכסוך היכן שאתה רוצה ואז זכותך לבחור היכן להגיש את התביעות. כדי להחליט היכן עדיף- עליך תקבל יעוץ מעמיק לאחר שת...
המשך תשובה