גרושתי שלחה לי היום הודעת טקסט, שבה היא מלינה כלפי שאני הפחתתי את תשלום המזונות. זאת מאחר שבדיוק סיימתי לשלם לה תשלומי רטרו. בפסק דין שניתן בעניין זה, נכתב במפורש, שהתשלום כולל מחצית הוצאות חינוך, ומחצית הוצאות רפואיות חריגות שאינן כלולות בביטוח הרפואי שהילד מבוטח בו, כנגד קבלות. מיותר לציין שהיא לא המציאה לי שום מסמך שמוכיח תשלום נוסף. איך בית המשפט אמור להתייחס לתלונה קנטרנית כזו? והאם עכשיו היא יכולה גם לתבוע ממני תשלום רטרו לגבי זה?
תראה סוגית התשלומים בגין הוצאות חריגות הינה סוגיה בעיתית ובד"כ מתבררת בתיק הוצל"פ אשר תפתח הגרושה (לא חייב אבל צפוי). על כן טוב יהיה שתכתוב לגרושה מכתב מסודר בו הנך מבקש העתק הקבלות ופירוט ההוצאות אשר בגינן נטען כי הנך נדרש לשלם לה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אקי, בעיקרון אם גרושתך מפרה החלטה אתה יכול להתקשר למשטרה ולדווח ןהם אמןרים לסייע לך. לא הבנתי בני כמה הילדים. ככל והמשטרה לא מסייעת בהחלט אפשר להיעזר בהית המשפט. מוזמן לפנות אלי טלפונית...
המשך תשובה