שלום! אנחנו נשואים 10 שנים,יש שלושה ילדים משוטפים 4,6,8 ובעלי גרוש מאשתו הראשונה שיש שלושה ילדים בוגרים. בנוסף לזה נודע לי שיש לו בן והוא משלם מזונות (נולד בזמן שבן הקטן שלי נולד-זאת אומרת בעלי בגד בי עםאשה אחרת) בעלי עובד כעצמאי וחוץ מקניה בסופר לא מכניס משכורת קבועה. עלי יש כל החשבונות..זאת אומרת בעלי לא מפרנס אותי. בנוסף לזה יש לו חובות בביטוח לאומי ואני משלמת עליו. זאת אומרת-אני לא מקבלת קצבת ילדים שמגיע לי- בגלל שהוא חייב להם. כמו כן היה חייב לאשה מזונות. האם איתכן שאני גם משלמת חלק מהמזונותשהוא חייב לה? כל שבוע אני שואלת לגבי המשכורת ותמיד יש לו "סיבות" וגם מאשים אותי כמובן. היו הרבה ריבים בנושא. לאחרונה שאלתי עוד פעם לגבי משכורת ואז הוא יצא בבוקר ונעלם. כבר שבוע לא חוזר הביתה. וניתק את הפלאפון. נשארתי עם שלושה ילדים קטנים,בלי כסף, ביטלתי משמרות בעבודה כי אין מישאר עם ילדים. מה עלי לעשות? אני רוצה לסיים את הסיפור ולהתגרש. האם מגיעה לי מזונות יותר גבוהות בגלל שבעלי לא פירנס אותי?מאיפה להתחיל?
שלום תראי במצב דברים זה עליך להגיש תביעות בדחיפות למזונות ילדים ומזונות טרום טרם זמניים. כמו כן עליך להוציא מכתב לביטוח לאומי בצירוף תביעתך שהוגשה על מנת לדרוש ביטול הורדת הכספים על ידם.
יכולה להתייעץ איתי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום פועה. כל הכנסה שמתרחשת במהלך הנישואין שייכת בפירוש לשני הצדדים גם אם רשום רק על שם אחד מהצדדים. מציעה לך לפעול בדחיפות על מנת לעקל הכספים. מוזמנת ליצור עימי קשר טלפוני...
המשך תשובה