שלום רב.אני בן 33 כיום.ושהייתי קטין אבי התעלל בי.זאת אומרת שהוא לא היה משלם משכנתא עשה כונס נכסים בשביל שלי ולמשפחתי לא יהיה ביתועוד הרבה דברים שאני לא יכול לפרט פה.ועד היום הוא מתנער מלעזור לי.אני כיום נכה עם 100 נכה.האם יש חוק התיישנות במקרה הזה?והאם בשל מחלתי הוא עוד מחויב לתמוך בי?תודה.
כן על פי ההלכה הקיימת יכול בן לתבוע את אביו בכל עת .
ברור הוא כי בנסיבות בהן הבן הינו אדם בוגר מתקיים עליו נטל הוכחה מוגבר להוכיח כי הינו נזקק מחד ושלאביו יש יכולת כלכלית מאידך אשר מותירה לו הכנסה פנויה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אקי, בעיקרון אם גרושתך מפרה החלטה אתה יכול להתקשר למשטרה ולדווח ןהם אמןרים לסייע לך. לא הבנתי בני כמה הילדים. ככל והמשטרה לא מסייעת בהחלט אפשר להיעזר בהית המשפט. מוזמן לפנות אלי טלפונית...
המשך תשובה