שלום ליאור, בעלי לשעבר הפסיק לשלם לי דמי מזונות, וטען שאין לו כסף ושהוא רוצה לפנות לבית המשפט לבקש הפחתה. הוא אמור לשלם לי כל חודש סכום של 3,500 שקל. אני יודעת שהוא מקבל משכורת של 8,000 שקל נטו, וגם שהוא עובד הרבה "בשחור" ומקבל מלא כסף על כל עסקה שהוא סוגר (הוא מתווך). השאלה האם אני יכולה להגיד בבית משפט שהוא עובד בשחור, והאם בכלל מתחשבים גם בזה או רק בתלוש שהוא מציג?
תראי אני לא מבין למה את נכנסת לסרטים. לך יש פסק דין חלוט, בעלך לא הגיש בינתיים תביעה להפחתה,מדובר בתביעה בכלל לא פשוטה.
פשוט תפתחי לו תיק הוצאה לפועל ותנקטי בפעולות המתחייבות זה כבר יעשה את שלו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גילה. זכותך לקבל מחצית מכל מה שנצבר!!! כולל כל מה שהוא טוען שלא שלך. האם את מיוצגת? מוזמנת לפנות אלי טלפונית...
המשך תשובה