רציתי לשאול האם אני יכול להגיש תביעה לבית המשפט לענייני משפחה בבקשה לביטול הסכם הגירושין שלי ועל ביטול או הקטנה של דמי מזונות לאחר שנודע לי שאשתי הסתירה ממני כספים במהלך נישואינו? יש לי גם ראיות על מצבה הכלכלי האמיתי ולא כמו שהציגה אותו בחתימה על ההסכם.
כן ניתן להגיש תביעה טוב לבדוק תחילה את עילת התביעה ע"י אדם מקצועי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מוראד. כל עוד אין החלטה ניתן להתחרט אבל כדאי ליידע על כך בדחיפות את בית הדין. מוזמנת ליצור עימי קשר...
המשך תשובה