שלום , אני משלם מזונות לגרושתי במזומן אבל אני מחתים אותה על דף שכתוב בו סכום שקיבלה ותאריך האם זה תקף במקרה שתתבע אותי ותגיד שלא שילמתי לה בכלל ?
רצוי להעביר בשיק או העברה בנקאית, הוראת קבע. המסך הוא ראיה אך היא יכולה לטעון שזוייף וכיצ"ב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום פועה. כל הכנסה שמתרחשת במהלך הנישואין שייכת בפירוש לשני הצדדים גם אם רשום רק על שם אחד מהצדדים. מציעה לך לפעול בדחיפות על מנת לעקל הכספים. מוזמנת ליצור עימי קשר טלפוני...
המשך תשובה