אמא התאלמנה לפני עשרים שנה. אבא הוריש לה את הדירה. אחרי 120 שלה הדירה תחולק בין 7 בנותיה. בדירה של אמא גרות אמא, אחותי בת ה-31. ואנוכי בת 50 ובתי בת 9. אמא עושה יד אחת עם אחיותיי למכור את הדירה בידיעה ברור. שהמטרה שאני ובתי לא נגור איתן. אני כרגע במצב של יש כונס נכסים. מצב כלכלי חמור, ואין לי לאן ללכת. אני מפרנסת יחידה. החוק מגן כלי איכשהו?
אם הבית רשום על שם אמך אזי זהו קניינה ומותר לה לעשות בו כרצונה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גפן ראשית אני מזמינה אותך להגיע לשיחת יעוץ כדי לקבל מידע על כל ההליך ואולי בכל זאת אצליח להביא אתכם להסכמות. ככל ואין הסכמות יש צורך להגיש בקשה לישוב סכסוך ואז בעצם מתחיל הליך גישור של עד 4 פגיש...
המשך תשובה