הי ערן. בעלי ואני נשואים 7 שנים פלוס שני ילדים. מבלי להלאות אותך לבעלי יש נטייה לשלוף את המילה גירושין כל פעם שבא לו זאת בצירוף לשליטה בלעדית שלו על הכסף. ישנו חוב גדול ובעלי רצה יחד עם הבנק שאחתום על החוב. לא חתמתי מאחר ואיבדתי כל בטחון ואמון בבעלי. מנגד הפעם האמנתי לו שיתגרש וישאיר אותי ואת הילדים ללא מקום מגורים, אנו חיים בשכירות (למרות שטוען שאמר זאת בשעת כעס) והגשתי בקשה ליישוב סכסוך. בחודש שחלף הוא שינה דעתו וטוען שהוא לא רוצה להתגרש ושהוא אוהב אותי. אומר שהוא לא רוצה לעשות זאת לילדים, ללמרות שזה היה הטיעון שלי והוא היה משוכנע שכל עוד נעשה את זה יפה הם לא יסבלו. אני מטילה ספק רב כשהוא אומר שהוא אוהב כי זה בהחלט לא נראה כך. אתמול הגיע המכתב מבית המשפט ואני לחוצה מאוד. מה לעשות? לעכב או לבטל? אני לא רוצה להתגרש אבל מנגד מפחדת מאוד שאולי הוא עושה לי איזשהו תרגיל. באמת שאין לי מושג ואני חייבת עזרה.
שלום לך,
ממליץ לך לפנות לייעוץ משפטי שם יינתן לך פירוט בדבר זכויותייך. לעניין הפנייה לביהמ"ש, ניתן לערוך הסכם שלום בית לחילופין גירושין, ואז להמשיך לחיות ביחד כאשר אם תיפרדו בעתיד דרך חלוקת הזכויות והמזונות כבר נקבעו באותו ההסכם. בברכה, עו"ד ערן דוידוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי. האם אבא צלול וכשיר? אם כן יש להגיש תביעה לאבהות בהסכמה לבית משפט. אם לא, יש צורך לעשות זאת ללא הסכמה עם עדות של אמא או אחים. ליעוץ מעמיק יותר אנא פני אלי טלפונית...
המשך תשובה