בס"ד לפני כחודשיים התברר לי לאחר הוצאת ת.ז חדשה שהגיל שלי הוא 00.00.49 בברור שנעשה עם חברים מביה"ס מתברר שחברים אלו גילם הוא שנולדו בשנתון46-47 /. סיימתי את ביהס היסודי (יש גם תמונת מחזור) בשנת 1961 כלומר בן 12.5 לערך ואחרים בני 14-15 אין ברשותי תעודת לידה נולדתי בעירק ועליתי בשנת 1951 מה עושים ?
בס"ד
לא רשמת מה היה הגיל שלך בתעודת הזהות הקודמת, אני מניח מאחר שמדובר בילידי שנות ה - 40 שמופיע רק השנה.
באם יש לך מסמכים והוכחות על גילך ניתן להגיש בקשה לשינוי גיל , ביהמ"ש המוסמך הוא ביהמ"ש לענייני משפחה.
קחי בחשבון שייתכן שהיועמ"ש יתנגד לבקשה מסיבותיו שלו ועל כך צריך להגיב
לכל שאלה תוכלי לפנות אלי אישית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שוש. מכיון שבעלך פתח את תיק ישוב הסכסוך הוא זה שיוכל להגיש ראשון תביעות ויחליט היכן. מוזמנת ליצור איתי קשר טלפוני ליעוץ מעמיק יותר🙂...
המשך תשובה