הילד שלי נלקח ממני כבר שלוש שנים שהוא לא עימי אלא נמצא בפנימיה עקב כך נוצרה בעיה חמורה של גדילה הפנימיה כרגע לאחר שלוש שנים מעוניינת לטפל בנושא אני לא רוצה שיטפלו בבן שלי בגלל שנוצרו כל מיני בעיות נוספות של הילד במסגרת שבה הוא פוגש את הגרוש מכיוון שפקידות הסעד עשו ממני מתנגדת לפנימיה וכל דבר הקשור לגרוש אני לא רוצה להרחיב בנושא כל מה שאני צריכה זה איך לכתוב כתב בקשה שייתן לי את הזכות כאפוטרופס של בני לטפל בו בצורה הכי יפה שיש אני לא משותפת בכלום ולא מיידעים אותי עלהבן שלי אני לא סומכת על המערכת שרוצה כל הזמן לתת לבן שלי כדורים פסיכאטרים שבני לא זקוק לכך לכן זו בין הסיבות העקריות שאנמי מתנגדת לטיפול של הפנימיה בבני מה גם שעבר התעללות מינית מוכחת על ידי הגרוש וזה עושה לו רע יש לו הצפות מכך אנא עיזרו לי לכתוב כתב בקשה הולם תודה על העזרה ליאת
בס"ד
ע"מ לטפל בפנייתך נדרש ייפוי כוח ומספר תיק בביהמ"ש או אז ניתן יהיה להגיש הבקשה בהתאם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת דין ונוטריון איריס גרבר
055-4532757
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אביב, במקרה כזה חייבים לפעול בדחיפות כדי שלא יווצר ניכור הורי שלא ניתן יהיה לתקן. ניתו להגיש בקשה לפי נוהל הנשיאה. מוזמן ליצור איתי בדחיפות קשר טלפוני כדי לקבוע פגישה...
המשך תשובה